בימים אלה, אם אתם שומעים את המילה ״רולאפ״ אתם בטח תחשבו על הממתק ששיגע את העולם, אבל לא הפעם! אנחנו באנו לדבר על רולאפ ככלי פרסומי מבין הבולטים בשטח.
בימינו השיווק והפרסום זולגים יותר ויותר למרחב הדיגיטלי אבל (ויש אבל!) עדיין יש משמעות לפרסומות במרחב הפיזי ורולאפ הוא אחד מהאמצעים הטובים וההוכחה הטובה ביותר לכך.
באמצעותו תוכלו להציג נוכחות באירועים, כנסים, בתצוגות ובחנויות, זהו לגמריי פתרון מצוין להצגת המותג והמסר שתרצו להעביר.
היכולת של הרולאפ למשוך תשומת לב, להעביר מסרים מרכזיים ולשפר את נראות המותג הופכת את המוצר לבחירה פופולרית עבור עסקים בתעשיות שונות.
למה להשתמש ברולאפ?
1- אופציה לשימוש חוזר- רולאפ הוא לא מוצר חד פעמי, ניתן לעשות בו שימוש חוזר וזה מה שכיף בו.
ברגע שהעיצוב יהיה כזה שמתאים למספר אירועים ולא לאירוע ספציפי, תוכלו להשתמש בו אינסוף פעמים.
מעבר לכך, הרולאפ הוא מוצר עמיד שיכול לשמש לאורך זמן ואינו מתכלה במהירות יחסית למוצרים אחרים בתחום שהם אפילו לעיתים חד פעמיים.
2- ניידות והתקנה פשוטה-
זהו מוצר פרסום ייחודי שניתן להעביר ממקום למקום, מתאים במיוחד לשטחי פרסום מתגלגלים.
הרולאפ מתקפל ומגיע בתוך תיק נשיאה כדי שתוכלו לקחת אותו לכל מקום ולכל אירוע בצורה פשוטה ויעילה.
באמצעות מנגנון פשוט, הרכבתו היא פשוטה וקלה מאוד.
3- גדלים שונים -
כשיוצרים רול אפ יש מגוון רחב של גדלים מה שיוצר גמישות בעיצוב וגם מבחינה תקציבית זה נותן יותר מרווח. במידה ואין לכם שטח גדול לפרסום זה פתרון נהדר.
לא משנה באיזה גודל תבחרו ברגע שהעיצוב נכון ומתאים למטרה - זה בינגו.
אנחנו בORCO, נדע להתאים עבורכם את הרולאפ בגודל המושלם על פי הצמרכים שלכם ובעיצוב המרהיב ביותר.